esmaspäev, 17. november 2008

Jutt

Tihe teisipäev.

Istun aegamisi tunnis. Vaatan altkulmu õpetaja poole, kes mulle äsja kahe pani. Õpetaja ise aga naerab avasui ja seletab uut teemat. Ma võtan märkamatult õpetaja laualt töö ja küsin luba vetsu minna. Ma jõuan hädavaevu kõik vead ära parandada kui heliseb tunnikell. Ma lähen umbusklikult klassi tagasi ja küsin mis kodus teha jäi samal ajal asetan vilksamisi töö lauale ning hakkan asju kokku panema. Kõik asjad olid ripakil ning mul läks jälle paar väärtuslikku minutit kaduma. Hakkas kirjanduse tund, kus me jälle kirjutame järgemööda teksti, "Millega tegelesime suvel". Tasapisi hakkab jälle tund läbi saama ning ongi viimane tund. Viimaseks tunniks on inglise keel kus mul on kodutöö teistkorda tegemata. Õpetaja hakkab kodutööd küsima tõmban pinginaabri ligistikku täpselt klassivenna taha. Õpetaja küsis ikkagi mind ja sellepärast, et mul kodutöö oli tegemata tõstis ta mind ettepinki ja ma istusin kooli päevalõpuni omaette eespingis.

Kommentaare ei ole:

Arhiiv